De kernwaarden van BRON

Zichtbaarheid: Eigenschap die we bij ondernemers stimuleren, zowel onder elkaar als naar de buitenwereld. Resulteert in een gezicht en een stem voor lokale talenten, die bij elkaar komen én naar buiten komen. Voorwaarde voor een ondernemend Bonheiden-Rijmenam dat leeft in het straatbeeld en in de hoofden en harten van consumenten.

Diversiteit: Wat ons bijzonder nauw aan het hart ligt. Wat verfrissing, zuurstof en energie geeft. Leidt ertoe dat we actief ondernemers uitnodigen uit alle sectoren en beroepstakken – ook wie zich eerder in het werkveld dan op events ziet staan; ook wie normaal gezien sneller kiest voor “solo” dan voor “samen”. Want we delen allemaal een passie voor het ondernemerschap.

Lokaal: De lijm tussen onze ondernemers; de verbindende én menselijke factor. Verlaagt de drempel en verhoogt de herkenbaarheid. Zorgt ervoor dat onze leden zich thuis voelen, ervaringen uitwisselen, elkaar waarde bieden en doen groeien. Voedingsbodem voor boeiende gesprekken en bekende gezichten die het professionele en persoonlijke leven verrijken.

Het bestuur

Annelies Claes

Vernibo

Bart Nelissen

Bartalistic Consulting

Wim Zwarts

DiverZe

Lukas De Backer

Reuzegoed

Ilse Bracke

Kast 24